De belangrijkste voordelen van Klap-verzekeringen voor FHI-leden

De belangrijkste voordelen van Klap-verzekeringen voor FHI-leden Door: FHI, Federatie van Technologie Branches

Het lidmaatschap van FHI biedt diverse voordelen. Eén van deze voordelen zijn de FHI diensten, waar leden tegen gunstige tarieven en goede voorwaarden gebruik kunnen maken van diensten van onze FHI-partners. Zo hebben FHI en Klap verzekeringsmakelaar (voorheen HBR) een jarenlange samenwerking op het gebied van technologieverzekeringen, exclusief voor leden van FHI. Dat levert aantrekkelijke voordelen op in premie en dekking. Wij zetten de belangrijke pluspunten voor technologieondernemers op een rij.

Extra dekkingen
De bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering is speciaal afgestemd op de behoeften van FHI-leden en bevat extra dekkingen die toegespitst zijn op technologiebedrijven. Productaansprakelijkheid, uit- en inbouwkosten, opzicht en recall zijn standaard meeverzekerd, evenals zuivere vermogensschade. Je betaalt daar geen extra premie voor! Buiten FHI is een verzekering met vergelijkbare dekking niet óf alleen tegen beduidend hogere kosten af te sluiten.

Op maat gemaakt verzekeringspakket
Naast schadeverzekeringen biedt Klap ook op maat gemaakte ‘employee benefits’-regelingen aan. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om pensioen- en inkomensverzekeringen voor werknemers af te sluiten binnen het complete verzekeringspakket. Voor het pensioen heeft Klap daarnaast een speciale ‘technologiemantel’ ontwikkeld met korting op de risicopremies en kosten.

Ontdek snel of jij kan besparen of een andere dekking nodig hebt. Als FHI-lid mag je een gratis check laten doen op jouw huidige portefeuille. Neem voor meer informatie contact op met Marc Berkouwer.