World of Technology & Science 2016

World of Technology & Science (WoTS) bestaat uit vier werelden: World of Automation, World of Laboratory, World of Motion & Drives en World of Electronics. Elke branche heeft een eigen identiteit, expositieprogramma en beursprojecten. Door dit aanbod richt elke branche zich op de eigen bezoekersdoelgroepen. Door middel van seminars, beursvloerprojecten en andere activiteiten worden bezoekers geinformeerd over en geinspireerd door nieuwe ontwikkelingen en innovaties.

WoTS is ontstaan door het samenvoegen van twee toonaangevende beurzen, namelijk HET Instrument en Aandrijftechniek. Sinds 1956 wordt HET Instrument georganiseerd en ook de beurs Aandrijftechniek kent een lange historie. Door het samengaan van deze beurzen ontstaan er concrete voordelen voor zowel exposanten als bezoekers. Bezoekers uit industrie, laboratoria, zorg en wetenschap krijgen de mogelijkheid in één periode op één locatie een breed en sterk technologisch aanbod te bezoeken. Dit biedt kans op directe interactie en een waardevol beursbezoek.

Voor meer informatie zie www.wots.nl.

Sfeerimpressie World of Technology & Science 2014
Klik hier voor een sfeer impressie met foto’s van de WoTS editie 2014