Managementsessie met Hans van Breukelen

WAAR BEN JIJ OP 9 JUNI 2016?

Na het prachtige jubileumfeest op het ss Rotterdam en na de twee eerdere FHI managementsessies, is er nu weer een contactmoment voor alle bij de FHI branches aangesloten bedrijven dat u niet mag missen: het 3e FHI ledennetwerk/managementevent.

PROGRAMMA – Donderdag 9 juni 2016aanmeldknop_blauw

• 13.00-15.30 uur:
    Algemene Ledenvergaderingen branches Industriële Elektronica, Industriële Automatisering,
    Laboratorium Technologie en GebouwAutomatisering
  • 15.30-16.00 uur:
    Ontvangst Managementsessie/ledennetwerkbijeenkomst
  • 16.00-16.30 uur:
    Welkom, overdracht FHI-voorzitterschap Eric van Schagen aan Willem van Raalte
  • 16.30-17.30 uur:
    ‘Waar was jij?’ Waarom je er bij moet zijn, Hans van Breukelen
  • 17.30-19.00 uur:
    Ledennetwerkborrel, afscheid Eric van Schagen, kennismaken met Willem van Raalte

Na de twee eerdere onvergetelijke meetings, de eerste met André Kuipers en de tweede met Peter van Uhm, belooft het nu nog spectaculairder te worden.

We kenden Hans van Breukelen als voetbaldoelman. Nu, nadat hij een reputatie opbouwde als spreker op managementbijeenkomsten, blijkt Van Breukelen ook applaus te krijgen als theaterman.

De voorstellingen ‘Waar was jij in ’88’ trekken volle zalen. Op 9 juni zijn we in de gelukkige, of sommigen ongelukkige, omstandigheid dat Hans, als voormalig PSV-er, waarschijnlijk ook de vraag zal stellen “Waar was jij op 8 mei 2016?”

Als dat voor sommige FHI-leden een pijnlijke vraag is, dan zeker niet voor onze federatievoorzitter Eric van Schagen, zelf ook supporter van de landskampioen uit Eindhoven.

In de bijeenkomst van 9 juni is het andere hoogtepunt de overdracht van het voorzitterschap van FHI van Eric van Schagen aan Willem van Raalte.

Na zijn voorzitterschap van de branche Industriële Elektronica, nam Eric in 2010 het federatievoorzitterschap over van Marcel van den Broek. Nu draagt hij de hamer over, na zes jaar, waarin hij en passant van Simac weer een echt familiebedrijf maakte door het los te maken van de aandelenbeurs.

Na een man uit de Eindhovense regio is het nu de beurt aan Willem van Raalte, supporter van een bekende Rotterdamse club, met een rijke historie en waarschijnlijk een mooie toekomst….

Willem richtte in 2000 zijn bedrijf Da Vinci Lab Solutions op en was tien jaar bestuurslid van de FHI- branche Laboratorium Technologie, waarvan acht jaar als voorzitter. Een logische keuze van de FHI ledenvergadering om Van Raalte te benoemen tot FHI federatievoorzitter.

Mooie gelegenheid dus om op 9 juni de uittredende voorzitter te bedanken en met de nieuwe voorzitter kennis te maken, voor zover nodig, en hem in elk geval succes te wensen.

LOCATIvandervalk_eindhovenE

Van der Valk Hotel Eindhoven
Aalsterweg 322
5644 RL Eindhoven