FHI-workshops

Via specifieke workshops die FHI regelmatig organiseert voor de leden wordt allerlei informatie betreffende bedrijfsondersteunende diensten en de ervaringen van anderen daarmee verstrekt. Kijk hier voor het volledige overzicht van de komende workshops.

 

Indien u interesse heeft een van de onderstaande workshops te volgen, neem dan contact op met Bente Meijer, b.meijer@fhi.nl.

  • Aansprakelijkheid bij verkoop en levering, wat mag de koper verwachten en kunt u dat nakomen?
  • ‘Alles’ wat u als directeur moet weten… maar waar u door de drukte amper aan toekomt, voor u in één middag in begrijpelijke taal samengevat
  • Aanbesteden….. een onduidelijk bestek, wat nu?
  • Afspraken met de belasting en de douane; Horizontaal toezicht en authorised economic operator
  • Agentuur- en Distributieovereenkomsten; De praktijk van goede handelsafspraken
  • BTW en Financiering 
  • Business Model Innovatie; Aan de slag om uw eigen verdienmodel te vernieuwen
  •  Coach uw verkopers tot saleskampioenen
  • Contentmarketing, seo en sea; Vergroot de online vindbaarheid van je bedrijf
  • Credit Management; Hoe verlaag ik mijn DSO, days sales outstanding?
  • De bestuurder van de B.V. en zijn aansprakelijkheid? Positie ten opzichte van stakeholders; taken en bevoegdheden , verantwoordelijkheden en aansprakelijkheid
  • De FHI-power sessie; Zet uw onderneming op scherp
  • De Klik-factor; Hoe zorg ik voor de Klik met mijn klant?
  • E-learning Medische Technologie, dat werkt
  • FHI-HRM Actualiteiten Seminar (jaarlijks) 
  • Financieel Management voor ‘dummies’; Inzicht, overzicht en begrip van geldstromen
  • Financieel Management voor ‘semiprofs’; Financieel management in de praktijk leidt tot betere resultaten
  • Financiering voor technologiebedrijven 
  • Geld verdienen met service; Hoe haal je meer uit je serviceafdeling
  • Maak uw eigen service actieplan!; Kansen benutten met service en onderhoud
  •  Het maken van goede (juridische) afspraken over software en data
  •  Hoe kom ik aan nieuwe klanten? Maak uw eigen marktbewerkingsplan
  •  Hoe haal je meer uit je serviceorganisatie?
  •  Hoe haal je meer uit je verkooporganisatie?
  •  Hoe kom ik aan nieuwe technisch commerciële medewerkers? Het zelf opleiden als ‘erkend leerbedrijf’
  •  IBAN EN SEPA, Wat betekent dit voor uw onderneming?
  •  Intellectueel Eigendom, geld verdienen met kennis; Lucratieve R&D samenwerking tussen ondernemers en met kennisinstituten, hoe regel je dat?
  • Keep the fire burning; Creëer en stimuleer bevlogen medewerkers binnen uw organisatie
  •  Koude Acquisitie
  •  Leidinggeven in tijden van verandering
  •  Market & Marketing Intelligence; Met marktinformatie winstkansen verbeteren
  • Meer technologie, minder belasting betalen; Belastingvoordeel via WBSO en Innovatiebox
  • Presenteren met impact
  •  Prestatie-inkoop in de praktijk; over efficiënt samenwerken met inkopers, bezien vanuit leveranciersperspectief
  •  Rechten en plichten bij verkoop en levering in de technologiebranches; Praktijkworkshop over contracteren, verkoop- of leveringsvoorwaarden, aansprakelijkheid, zaken doen in het buitenland, etc
  • Steviger verkopen; Het optimaliseren van het verkoopproces
  • Telefonisch incasseren
  • Het nieuwe arbeidsrecht; Praktijkworkshop over de gevolgen van de Wet Werk en Zekerheid voor uw organisatie